mercredi 17 juin 2009

Cierpliwość...

Proszę odwiedzających o cierpliwość, nadal bowiem nie wiem kiedy znów uda mi się wybrać na fotograficzne łowy; i nie zanosi się niestety, by stało się to niebawem… :/

32 commentaires:

Maciek a dit…

Fajne "kulasy". Zdrowia życzę !

Bea a dit…

Dziekuje Macku!
A 'kulasy' moze i fajne, ale powoli mam ich juz dosyc ;)

Ada a dit…

Bea, najważniejsza jest Twoja cierpliwość, wiem, że to już pewnie towar deficytowy, ale bądź dobrej myśli! Wracaj jak najszybciej do zdrowia, odpoczywaj (na ile to możliwe) i nie forsuj się. Będzie dobrze! :)

B a dit…

Trzymam kciuki Bea za Twój szybki powrót do zdrowia. Będzie dobrze!

Mafilka a dit…

Sexowne niemalże te kule ;) Zdrowiej szybko:*
PS. Już kiedyś miałam Cię zapytać o to, choć nie wiem czy wypada... Jakim aparatem robisz te cudne zdjęcia?

Bea a dit…

Beth, dziekuje!

Mafilko, seksowne powiadasz? Moze gdyby byly chociaz rozowe ;)
A aparat to Canon 450D, ale i tek nie moge sie poszczycic tym, ze naprawde dobrze go znam ;) Mam jednak nadzieje, ze to sie kiedys zmieni ;)

Pozdrawiam!

Mafilka a dit…

No tak... aparat- marzenie :-) ja jednak poszukam sprzętu dla mniej początkującego amatora;) Rozglądam się, tyle tego jest...

Mafilka a dit…

miało być: bardziej początkującego amatora oczywiście ;)

Bea a dit…

Wiesz, faktem jest ze tutaj ceny w stosunku do pensji sa jednak bardziej prztyjazne niz w PL, to fakt :/
A o jakim typie aparatu myslisz? Ja dawniej mialam Sony DSC-W1 (teraz to juz staruch ;) ) i bylam z niego baaardzo zadowolona. Fakt, to nie lustrzanka, ale milo mi sie nim 'pracowalo' ;)
A Ty myslisz o lustrzance wlasnie? Czy nie?

Mafilka a dit…

Lustrzankę sobie wymyśliłam, w zamierzchłych czasach robiłam manualnym aparatem całkiem niezłe fotki. Teraz mam "małpkę" i mnie denerwuje, że nie robi tego, co ja bym chciała ;) Poza tym stara jest i lekko zdezelowana przez synka... Obecnie kontempluję Nokon D60 ;)
PS. A ceny faktycznie są rozkoszne...

Bea a dit…

D60 to bardzo fajny wybor; tez bym juz teraz nie chciala wszystkiego 'malpka' robic, wiec Cie rozumiem ;)
Poczekaj jeszcz etroche, a ceny jeszcze bardziej spadna! ;)

Mafilka a dit…

Chyba już nie chcę czekać ;) Choć i tak trochę czasu upłynie zanim przekonam męża o słuszności wyboru ;)

Bea a dit…

No tak, to jeszcze dodatkowy 'problem' ;) Trzymam kciuki!

Mafilka a dit…

Dzięki za miłą pogawędkę:-) Dobranoc :*

Bea a dit…

Alez prosze :)

Dobranoc!

Agata Chmielewska (Kurczak) a dit…

cmokasy :*

Bea a dit…

Dzieki kochana! :*

Anonyme a dit…

I ja trzymam kciuki za szybkie bieganie.
Piekne zdjecia robisz, musze zapisac Twoj blog u siebie, pozagladam :)

Bea a dit…

Nie dziekuje jeszcze ;)
Milo mi, ze Ci sie tu spodobalo :)

Pozdrawiam serdecznie!

Magdalena a dit…

Dobry wieczor!
Serdecznie dziekuje za twoja wizyte u mnie w Color Sepia.Cieplo zapraszam do mojego malego gniazdka.
Ja tez bardzo chetnie bede do ciebie zagladala na wszystkie blogi, bo interesujaco- czarujaco na nich/w nich.
Pozdrawiam
Magdalena/Color Sepia

Anonyme a dit…

Ojej widze, ze bez zmian, no ale chyba juz niedlugo ruszysz z aparacikiem w swiat :)
Zdrowka zycze i pozdrawiam :)

Bea a dit…

Magdaleno, Wildrose, dziekuje za wizyte :) Niestety nadal jestem o kulach, wiec 'spacerowych' zdjec predko nie bedzie :/ Tylko te kulinarne uadaje mi sie robic do Mojej Kuchni, i to tyle niestety na razie :(

Pozdrawiam!

zmorka a dit…

Oj współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

Bea a dit…

Dziekuje Zmorko! :))

Krystyna Banaczkowska a dit…

Och, Bea już nie mogę się doczekac na Twoje nowe zdjęcia. Podziwiam te kulinarne arcydzieła. ale pozostałych zdjęc też bardzo mi brakuje. Myślałam, że może uwiecznisz złotą jesień. Ale przecież wiem, że Twoja noga nie pozwala na wycieczki. Poczekam cierpliwie, a Tobie jak zawsze, życzę powrotu do pełni zdrowia.

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło (u mnie już paskudna, zimna, mokra i wietrzna jesień)

Bea a dit…

Witaj Krystyno! :)
Wiesz, zle mi sie kustyka z kulami, no i gdy mam robic zdjecie to potrzebne mi obie rece i nie mam co wtedy z kulami robic; poza tym trudno jest sie schylic, przykucnac, a tego tez czasem do zrobienia zdjecia potrzeba ;) Ale moze jednak cos mi sie niebawem uda...
Przesylam Ci troche naszego slonca i ciepelka i mam nadzieje, ze jeszcze na troche tu zostanie ;)

Milo mi, ze nadal tu zagladasz! :*

Pozdrawiam serdecznie :)

ki_ma a dit…

trzymam kciuki za Twoją nogę - niech wraca szybko do zdrowia, a Ty do aparatu :D
pozdrawiam

Bea a dit…

Dzieki bardzo Ki_ma :))

Krystyna Banaczkowska a dit…

och Bea, jak ja już tęsknię za twoimi zdjęciami. Ale Twoje zdrowie leży mi bardziej na sercu.
A może zamienisz to zdjęcie kul na jakieś inne ? Ja wiem, że to zabobon, ale wywal go już albo daj niżej. Nie żebym miała coś przeciw zdjęciu. Tylko tak sobie pomyślałam, że zdjęcie zniknie a zdrowie powróci ;)
Pozdrawiam Cię jak zwykle bardzo serdecznie

Bea a dit…

Witaj Krystyno! Jak milo znow Cie tu widziec :)
Wiesz... moze masz racje? ;)
Postaram sie wiec dzis wstawic tu jakies 'zalegajace' na dysku zdjecie ;)

Dziekuje Ci za pamiec! :*

PS. Zaczyna kwitnac kolejny bialy storczyk, niestety wypuscil galazke AZ z trzema paczkami... :/

Krystyna Banaczkowska a dit…

Te trzy pączki, to na dobry początek ;).
Mój (też biały), po półtora roku nie kwitnienia , namyślił się, i wypuścił .......... keiki - bliźniaki. Kwiatów dalej nic nie zapowiada.

Lukrecja a dit…

ojej:(
szybkiego powrotu do zdrowia