mardi 11 janvier 2011

2010 w kulinarnej pigułce
















10 commentaires:

Katarzyna Urbańska z Tokarskich a dit…

Ależ piękne i smakowite zdjęcia :) Pozdrawiam

Espresso a dit…

Kolorowo i pysznie :D

Anonyme a dit…

i po co zajrzałam ? ;) :):)
Już za późno na kolację, a ja zrobiłam się niesamowicie głodna patrząc na te zdjęcia. Ręka sama sięga po.............. no własnie, po wszystko :). Gdyby ktoś kazał mi wybrać jedno zdjęcia, to odpadam. Nie jestem w stanie, bo wszystkie cudowne

Bea a dit…

Dziekuje Wam serdecznie! Milo mi, ze mimo taaakiej ciszy ktos tu jeszcze zaglada ;)

Pozdrawiam!

kabamaiga a dit…

Beo czy mogę spytać czym fotografujesz?

Bea a dit…

Kaba - Canon EOS 450 D i dwa obiektywy do tego : 18-55 oraz 50 mm; gdy jest malo swiatla, to ten drugi bardzo mi sie przydaje.

Yba a dit…

Ależ to piękne! Wszyściutko!

that's all a dit…

Każde zdjęcie to istny majstersztyk! Nie wiem czego bardziej zazdroszczę...smaku tych potraw czy jakości zdjęć :)Brawo.

dżimi a dit…

Super foty! Bardzo dobra kompozycja i idealne oświetlenie!

Unknown a dit…

no cos niesamowitego... przepiekne te zdjecia..